Over het Project
Door goed te doorgronden wat Healing Touch over wil brengen aan zijn doelgroep hebben we een huisstijl ontwikkeld. Het aandacht geven aan de cliënten komt hierin goed naar voren. Daar sluit de kleurstelling van het logo, doorgevoerd binnen de hele website, goed op aan.
Initiatiefnemer Kevin Koppe startte het bedrijf omdat hij als werknemer in de zorg de aandacht niet kon geven, die hij wilde geven. Hij vond dat dit anders moest kunnen. We bedachten samen een concept en hebben van daaruit de website ontwikkeld.
Onze copywriter heeft Kevin uitvoerig gesproken. Hierna wist zij precies wie de doelgroep is, wat het verhaal is en hoe dat in de SEO teksten op de website naadloos moest aansluiten om de juiste mensen te bereiken, te boeien, te binden en te bewegen om actie te ondernemen.
Zonder goede content heb je geen goede website. Zoals gezegd, er was nog niets. Er was ook geen fotomateriaal. Daarom hebben wij illustraties voor Thuiszorg Healing Touch gemaakt. Onder meer om ‘verpleging aan huis’, ‘persoonlijke verzorging’ en ‘begeleiding aan huis’ aan te duiden.
-
Datum
September 2020
-
Klant Naam
Kevin Koppe